Stilling som grafisk konservator

Da den ene af vore to konservatorer har valgt at søge nye udfordringer søger vi en grafisk konservator.

Fugtkammer med anskuelsestavler

Vores samling af oprullede skolekort og anskuelsestavler, monteret på lærred og stokke, har længe været utilgængelige. For at tilgængeliggøre disse digitalt skal de udrulles og opbevaringsforholdene forbedres. Dette projekt har til formål at udrulle, planere, konservere og digitalisere de 750 unikke skolekort på lærred og stokke, samt sikre fremtidig opbevaring med hensyn til tilgængelighed og bevaring for fremtiden. Du kan læse mere om projektet her.

Stillingen er til besættelse fra 1. september 2023 eller snarest derefter. Det er en tidsbegrænset deltidsstilling på 25 timer ugentligt, som udløber 31. august 2024. Ansøgningen skal være modtaget senest 7. august 2023

Læs hele stillingsopslaget og send evt en ansøgning her.